Bulldog Original balzám po holení, 100 ml
Tento nelepivý balzám po holení obsahuje aloe vera, camelinový olej a zelený čaj. Byl speciálně vytvořen, aby pokožku zanechal hebkou, zklidněnou a hydratovanou. Po holení použijte náš balzám pro normální pleť, který zklidňuje a zvlhčuje pokožku. Zvlhčuje pokožku, aniž by ji vysušoval, a zanechává ji jemnou. Náš balzám po holení byl speciálně vytvořen pro snadné vstřebávání do pokožky bez pocitu mastnoty nebo lepkavosti.
Složení: Aqua (Water), Aloe barbadensis leaf juice, Ethylhexyl palmitate, Glycerin, Caprylic/capric triglyceride, Sorbitan stearate, Phenoxyethanol, Allantoin, Pentaerythrityl distearate, Camelina sativa seed oil, Sodium polyacrylate, Sodium stearoyl glutamate, Benzoic acid, Carbomer, Parfum (Fragrance)*, Dehydroacetic acid, Amorphophallus konjac root extract, Limonene, Camellia sinensis (Green tea) leaf extract, Evernia prunastri (Oakmoss) extract, Linalool, Citronellol, Citric acid, Potassium sorbate, Sodium benzoate, Tocopherol, Sodium hydroxide.
*souhra přírodních složek
Firma vznikla v roce 2005, kdy zakladatel Simo Duffy zaplnil díru na veganském trhu, tedy v produktech péče pleť pro muže. Produkty byly navrženy, aby uspokojily běžného muže bez kompromisu ve složení, veganském původu nebo použitelnosti výrobků v každodenním životě, stejně tak aby byly cenově dostupné.
Jasná cesta byla, že všechny výrobky jsou pouze jen veganské a zároveň certifikované Cruelty Free International (HCS). Nepoužívají mikročástice nebo syntetické vůně a barviva.
V roce 2016 přešla firma Bulldog pod koncern Edgewell, který zastřešuje značky jako Wilkinson, Carefree, o.b. a další.
Když jsm se rozhodovali, zda značku z tohoto koncernu do sortimentu zařadit, rozhodování bylo velmi složité. Nakonec převládl názor, který zastává i Cruelty Free International. Jedním z našich úkolů je ukázat velkým koncernům, že po výrobcích, které jsou vyrobeny bez zvířecího utrpení, je poptávka, lidé je chtějí a je to cesta, která vede do budoucnosti. A jsme přesvědčeni, že díky tlaku na takovéto výrobky bude stále více značek přecházet na tento koncept. A utrpení zvířat takto pro vždycky skončí. Kde nebude poptávka, přestane být nabídka. Když zákazník bude mít možnost koupit výrobek, který je kvalitní, funkční, cenově dostupný a zároveň bez utrpení zvířat, nebude mít důvod kupovat stejný výrobek vyrobený za utrpení zvířat. Z pohledu řady veganských blogů a stránek s analýzou veganských produktů je značka Bulldog brána jako veganská.
Samozřejmě tento přístup nebude vyhovovat každému, proto vám tímto nabízíme možnost volby. Je tedy na vás, jestli uznáte produkty této značky jako pro vás akceptovatelné či nikoliv.