Obchodní podm.

 VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. Kontaktní údaje prodávajícího

Název: GAEA, s.r.o.
Sídlo/bydliště: Rezlerova 294, Praha 10, 10900
IČ: 03491757
Zapsaná: 9. října 2014 u Městského soudu v Praze
Telefon: 773 575 471
Email: info@gaea.cz
Kontaktní adresa: Rezlerova 294, Praha 10, 109 00

II. Úvodní ustanovení
1. Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Právnické osoby mající zájem o služby se obrátí na emailovou adresu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.gaea.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu").
2. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce. Smluvní strany si pro právní vztah obsahující mezinárodní prvek sjednávají české rozhodné právo. Rozhodné právo pro práva a povinnosti vyplývající ze smlouvy bude stanoveno na základě příslušných ustanovení kolizních norem (zejména nařízení Řím I).
3. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

 

III. Uživatelský účet
1. Kupující může objednávat zboží bez registrace. Zároveň má možnost se v internetovém obchodě zaregistrovat.
2. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet").
3. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
4. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
5. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
6. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
7. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

IV. Informace a objednávka zboží
1. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně DPH a všechpoplatků, kromě nákladů na doručení zboží (včetně balného) a dobírku.
2. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 a 1733 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3. Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v záložce Dodací podmínky. 
4. Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.
5. Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.
6. Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.
7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
8. Prodávající je povinen dodat zboží specifikované v kupní smlouvě, vyjma případu, že toto zboží není skladem ani dostupné u dodavatele prodávajícího.
9. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

V. Doručování zboží a způsob platby
1. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.
2. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, případně další dokumenty, odešle prodávající kupujícímu společně se zbožím.
3. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce (např. výdejní místo Zásilkovny);
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího 2700683358/2010.
4. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
5. V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
6. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
7.Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky, požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
8. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího po vyzvednutí/doručení objednávky.
9. Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

VI. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
2. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
3. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží - viz formulář, který je přílohou obchodních podmínek.
4. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
5. Náklady vrácení zboží nese kupující.
6. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí.
7. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
8. Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (§ 1837 g) občanského zákoníku) a u smluv o dodávce potravin, nápojů nebo jiného zboží běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které spotřebitel určil (§ 1840 g) občanského zákoníku).

VII. Práva a povinnosti z vadného plnění
1. Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.
2. Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti. Kupující uplatňuje své právo na základě vyplněného Reklamačního protokolu, který je přílohou tohoto dokumentu.
3. Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
4. Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.
5. Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.
6. U prodávaného použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.
7. Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu. V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
8. Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
9. U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.
10. Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.
11. Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.
12. Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží, která jsou při jeho užívání obvyklá nebo na která byl prodávajícím upozorněn. Zvláště je nutné, aby zákazník dbal všech faktorů nepříznivě ovlivňujících plnou funkčnost a životnost zboží, jako např. nadměrná intenzita užívání zboží, užívání zboží k nevhodnému účelu nebo nevhodným způsobem apod. Prodávající si dovoluje upozornit své zákazníky, že reklamační lhůtu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.
13. Právo z odpovědnosti za vady musí být uplatněno v uvedené reklamační lhůtě. Vadu zboží by měl zákazník uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace objektivně posouzena a správně vyřízena. Případné prodlení s uplatněním vady zboží při pokračujícím užívání (vadného) zboží by mohlo zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a mohlo by mít vliv i na výsledek reklamačního řízení.
14. Prodávající si dovoluje upozornit zákazníky, že v případě odstoupení zákazníka od smlouvy anebo výměny zboží je k řádnému uplatnění reklamace nezbytné předložit zboží kompletní. Prodávající je oprávněn požadovat předložení kompletního zboží také v případě, že je to nezbytné pro řádné provedení opravy zboží či k prozkoušení zboží po provedené opravě / výměně části zboží.
15. Kupující je povinen předložit zboží ve stavu odpovídajícím obecným zásadám hygieny. Zákazník by měl předložit reklamované zboží zbavené všech zásadních nečistot a hygienicky nezávadné. Prodávající je oprávněn odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nesplňuje výše uvedené zásady obecné hygieny (zákon č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví, v platném znění a vyhláška 195/2005 Sb., kterou se upravují podmínky předcházení vzniku a šíření infekčních onemocnění a hygienické požadavky na provoz zdravotnických zařízení a ústavů sociální péče).

VIII. Vyřízení reklamace
1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
5. Prodávající je povinen rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
8. Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

IX. Ochrana osobních údajů
1. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, které údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží.
2. Kupující souhlasí se zpracováním svých osobních údajů, které vyplnil v objednávce či v uživatelském účtu na adrese www.gaea.cz (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
4. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebude osobní údaje prodávající bez předchozího souhlasu kupujícího předávat třetím osobám.
5. Kupující bere na vědomí, že osobní údaje budou zpracovávány po neurčitou dobu. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické nebo tištěné podobě.
6. Kupující souhlasem s těmito obchodními podmínkami potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a prohlašuje, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
7. V případech, kdy by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat prodávajícího o vysvětlení či požadovat po prodávajícím či zpracovateli odstranění takto vzniklého stavu.
8. Pokud kupující požádá o informaci ohledně zpracování svých osobních údajů, je mu ji prodávající povinen předat. Prodávající má ovšem právo za poskytnuté informace podle věty předchozí požadovat přiměřené uhrazení nákladů nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
9. Pokud zákazník zjistí nebo se domnívá, že GAEA, s.r.o. či třetí osoba, která se podílí na zpracování údajů, provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou jeho soukromého života anebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li jeho osobní údaje nepřesné, může zákazník:
a) od GAEA, s.r.o. či třetí osoby, která se podílí na zpracování údajů, požadovat vysvětlení;
b) požadovat, aby byl odstraněn vzniklý stav, zejména může požadovat provedení opravy nebo doplnění jeho osobních údajů; v případě potřeby bude v návaznosti na jeho žádost provedeno dočasné blokování nebo likvidace těchto údajů.
Bude-li žádost zákazníka shledána oprávněnou, je GAEA, s.r.o. či třetí osoba, která se podílí na zpracování údajů, povinna neprodleně odstranit závadný stav.
10. Prodávající umožní nákup bez registrace, přičemž údaje neregistrovaných kupujících využije výhradně k plnění předmětu smlouvy, nikoliv k marketingovým či obchodním účelům.
11. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení, jen pokud si je kupující aktivně vyžádá. Kupující má právo v případě, že nechce nadále obchodní sdělení dostávat, prodávajícímu sdělit, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady. Poté, co prodávající obdrží od kupujícího tento nesouhlas, zavazuje se prodávající ukončit zasílání vlastních obchodních sdělení kupujícímu bez zbytečného odkladu.
12. Veškerá oznámení kupující zasílá elektronicky na e-mailovou adresu: info@gaea.cz .

13. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

14. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho koncové zařízení. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

15. Soubory cookies jsou malé textové soubory, které ve vašem zařízení ukládají informace o vaší návštěvě. Tyto soubory jsou nedílnou součástí všech elektronických obchodů a nefungoval by bez nich např. nákupní košík či přihlášení.

16. Kupující také souhlasí, že tento web využívá soubory cookies i pro reklamní a analytické účely.

17. Kupující má možnost odmítnout, aby cookies byly ukládány do jeho koncového zařízení např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení nebo tím, že web opustí.

18. Pro online inzerci využíváme kromě jiného také reklamní sdělení zacílená na základě předchozích návštěv uživatelů, dle minulého chování či některých demografických údajů (dále jen "remarketing"). Poskytovatelem remarketingu jsou tyto společnosti: Google Ireland, Ltd.; Seznam.cz, a.s. Naše textové a grafické reklamy se zobrazují v síti partnerských webů společnosti Google Ireland, Ltd. a v obsahové síti společnosti Seznam.cz, a.s. Pro službu remarketing je využita cookie třetí strany. Uživatelé se mohou odhlásit od používání souborů cookie společností Google na stránce Nastavení reklam společnosti Google.

19. Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. pro zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby "Ověřeno zákazníky". Na uvedenou e-mailovou adresu bude v průběhu 10 dní od nákupu zaslán odkaz na dotazník, ve kterém může zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů, s čímž kupující výslovně souhlasí.

 

X. Řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,         IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
2. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím nevyřešené mimosoudní cestou řeší obecné soudy.

XI. Ostatní

Kupujícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí spotřebitel, jímž je člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.
2. Prodávajícím se pro účely těchto obchodních podmínek rozumí podnikatel, který na rozdíl od kupujícího při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání. 

3. V případě, že je místo dodání mimo území České republiky, zasílá prodávající zboží ve vratných obalech. Povinností kupujícího je tyto obaly na své vlastní náklady vrátit prodávajícímu. V případě, že kupující nevrátí vratné obalové materiály prodávajícímu, nesjednávají se žádné smluvní pokuty.
4. Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.
5. Smlouva a otázky související se řídí českým právem.
6. Změny obchodních podmínek u konkrétní objednávky v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 16.11.2017. Následují přílohy.

 

 

Reklamační protokol

Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží.

Adresát:

GAEA, s.r.o., Rezlerova 294, Praha, 10900

www.gaea.cz

email: info@gaea.cz

 

 Tímto oznamuji, že reklamuji zakoupené zboží (název výrobku):

..............................................................................................................................................................

Zakoupené zboží vykazuje následující vadu/vady:

..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................

Číslo objednávky: .................................................................................................................................

Datum objednání zboží: .......................................................................................................................

Datum převzetí zboží: ..........................................................................................................................

Jméno a příjmení zákazníka: ................................................................................................................

Adresa zákazníka: ................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

 

Preferovaná varianta vyřešení reklamace (prosím zakroužkujte):

1) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věcí
2) bezplatné odstranění vady opravou
3) přiměřenou slevu z kupní ceny

4)  vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

 

Datum: ......................................

 

Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):

 

......................................................

 

 

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Prosím, tento formulář vyplňte a pošlete zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy.

Adresát:

GAEA, s.r.o., Rezlerova 294, Praha, 10900

www.gaea.cz

email: info@gaea.cz

 

 Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu zboží (název výrobku):

..............................................................................................................................................................

Číslo objednávky: .................................................................................................................................

Datum objednání zboží: .......................................................................................................................

Datum převzetí zboží: ..........................................................................................................................

Jméno a příjmení zákazníka: ................................................................................................................

Adresa zákazníka: ................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

 

Kupní cena má být vrácena

 - bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo: ................................................ /........................

 

Datum: ......................................

 

Podpis spotřebitele: (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě):

 

......................................................

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.